δημιουργια λογοτυπου
BRANDING
H δημιουργία λογοτύπου μιας επιχείρησης αποτελεί μόνο ένα μέρος του συνολικού brand identity. Το branding αποτελεί, εξ ορισμού, μια πρακτική μάρκετινγκ κατά την οποία μια επιχείρηση διαχειρίζεται στρατηγικά και με συνέπεια την εταιρική της ταυτότητα.
BRAND DESIGN
Η βάση για τον σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας. Τα στοιχεία του design καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτό το brand σας:
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ BRAND DESIGN
Για να αναπτύξετε αποτελεσματικά το design του brand, θα πρέπει να καθορίσετε με συνέπεια τα βασικά στοιχεία που το συνθέτουν:
Τυπογραφία (Typography)
Η τυπογραφία είναι η γραμματοσειρά που θα επιλέξετε να εμφανίζεται στα διάφορα σημεία επαφής και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι στη δημιουργία λογοτύπου.
Χρωματική Παλέτα (Color Palette)
Το χρώμα αποτελεί άλλο ένα κυρίαρχο στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας. Οι άνθρωποι (κατ’ επέκταση οι πελάτες σας) δημιουργούν συγκεκριμένους ψυχολογικούς συνειρμούς με τα διαφορετικά χρώματα. Η παλέτα χρωμάτων που θα επιλέξετε για το σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που το κοινό-στόχος σας θα αντιλαμβάνεται το brand.
Σχήματα (Shape Design)
Το σχήμα που θα επιλέξετε είναι το επόμενο βασικό στοιχείο του παζλ επικοινωνίας που συνθέτει την εταιρική ταυτότητα.